В България т. нар. медии са собственост на военно-терористичната червена бригада ЦК на БКП и са ръководени от неговото Политбюро !

Георги Ифандиев

Медийната мафия в България! Кой кой е ?СВИНСКИ ЧЕРВА: Недялко Йорданов и синове

Недялко Йорданов,комунистически поет,

Още:

(МАСОНИ И ЛОЖИ В БЪЛГАРИЯ-II. ВЕЛИКА ЛОЖА на старите, свободни и признати зидари на България -

8. Недялко Йорданов - писател, поет. (Доста учудващо, но именно заради неговите писания освободиха Даниела Терзийска, обвинена в убииството на собственото си дете, всъшност жертва на ДС, с цел запазване кабинета на мургавия вожд Иван Костов.);»>

Георги Ифандиев :Бащата на партийния поет Недялко Йорданов е виден болшевишки деец, похарчен от своите.Така по-рано бургаският „партиен славей” ползва привилегиите като син на активен борец против фашизма и капитализма. А след промените зае позата на човек с „ограбено детство”, чийто татко е ликвидиран от „мръсните” комунисти. По силата на някаква странна амнезия, като доста болшевики, стихоплетецът Недялко Йорданов също забравя собственото си активно членство в БКП. Както отказва да си спомни постовете, с които партията го е удостоила.

Запознати бургазлии нашепват, че по едно време е съвместявал пет наведнъж и всеки със солидна заплата. Захвърлил червения партиен билет в „тоталитарното минало”, авторът на партизанския opus communisticus „Любов необяснима” бърза да се нареди сред „демократите”. Déjà vu, както биха казали нашенци, живеещи в парижката селищна система – нещо вече виждано, познато. Ето какво му е написал един негов бивш съидейник и приятел, настоящият националкомунист, главният редактор на в. „Нова зора” Минчо Минчев:[16]
„Размислям се обаче над един удивителен факт. Веднага след 10 ноември 1989 г. от любимец на властта, ти, драги Недялко, оглави „хвърковатата чета на Андрей [Луканов]” – нали така наричаха АСО? Изяви се като главен критик на тоталитарния режим и като една от емблематичните „жертви” лично на Тодор Живков. Както се казва, ти стана барабанчик в похода на Горбачовско-Лукановската перестройка на БКП и България… По същото време заедно с убедения комунист-реформатор Стефан Цанев, струва ми се, прихванахте особен перестроечен вирус, заболяхте от пълна загуба на паметта за това какво сте писали и отстоявали като поетична позиция и манифестна същност. Обявихте се за либерали демократи, станахте трубадури на синята идея, активисти на промяната, която крачеше с широки крачки към… пропастта.
И все пак се налагат редица въпроси: поради какви причини ти, поета с партиен корен и героична партийна биография, ти, поправилия се блуден син на БКП и БСП, успя да станеш любимец на официалните идеологически институции, на правилните многотиражни издания.) ;»>

(Недялко Йорданов се репчи на премиера-16.02.11,Открито писмо до премиера: Ще промените ли своята политика? ;»>

Георги Ифандиев за Недялко Йорданов: „момче на всички времена”)

……………………………………………………………………………………………………
Синове:Недялко Недялков:собственик на Агенция Пик .
Недялко Недялков ( Георги Ифандиев: Недялко Недялков, който благодарение на своя баща,Недялко Йорданов,комунистически поет и на изумителния си „талант” отговаряше за… попфолка в откраднатия от Тошко Тошев и сие бивш общонароден, пардон – профсъюзен, вестник „Труд”;»>
Шеф на издателска къща “Ню медиа груп” и “Милениум”;»>
23 Юни 2011, Четвъртък -Недялко Недялков продаде своя дял от вестник „Уикенд”и го напусна, за да направи друг – „Ретро”. Сега, от началото на юли, той и новите собственици на „24 часа” и „Труд” – Любомир Павлов и Огнян Донев - стартират нов всекидневник – „България днес”;»>
в. „Ретро” на Недялко Недялков,изданието открито укорява правителството и министрите, които не заслужават да са във властта,„Ретро” особено нашумя и покрай порнографския скандал с Кеворк Кеворкян,Издателят Недялко Недялков изкара на светло порноафера с бившия агент на ДС, станала причина за последвалата война между двамата.;»>

кеворк кеворкян: синът на недялко йорданов ме измами! ;»>

ИСТИНАТА ЗА ПРОДАЖБАТА НА В. “УИКЕНД”;»>

Понеделник, 23 Август 2010-През пролетта в пресата се появиха съобщения, че другите 50% от акциите принадлежат на Недялко Недялков, бивш съдружник в процъфтяващия седмичник „Уикенд”. Той го напусна, когато 75% от дяловете бяха купени от медийната групировка зад Ирена Кръстева и Делян Пеевски. Но и до сега не признава за финансовото си участие в ”Галерия”.;»>

2012-09-18 - Гонят Недялко Недялков от “България днес”;»>

Георги Ифандиев: И как се случи така, че синът на Недялко Йорданов се нае с осъществяването на най-жълтия вестник у нас? Отделно от това този въпрос има и подвъпрос. На колко възлиза реализацията на подобен проект?… И как така, ти, Недялко Йорданов, си предпочитаният поет в коридорите на „Позитано”, а синът ти Недялко Недялков, като директор на в. “Уикенд”, заедно с Люба Кулезич, дъщерята на Титовия партизанин Кулезич,[18] сваля всяка седмица от власт и Георги Първанов, и Сергей Станишев, и все в услуга на Бойко Борисов.);

……………………………………………………………………………………………………
Асен Йорданов (съсобственик на сайта “Бивол”);»>

В.”Сега”,12 Юни 2002 - Син на поета Недялко Йорданов - Асен Йордановстава младежки лидер на НДСВ в Бургас !;»>

Наградата Leipzig Media Award беше връчена на Асен Йорданов в присъствието на министъра на вътрешните работи на Германия Томас де Мезиер.
“България и до днес се управлява от криминални елементи, а свободата на словото е по-зле отколкото преди 15 г.”
Това е заявил Асен Йорданов на пресконференцията след награждаването си. И допълва: “Ако в Германия качествените хора са в авангарда на нацията и държавата, в България те са под похлупак, а обществото се оглавява от контрабандисти, крадци и мафиоти.”
»>
ЦЯЛАТА ИНФОРМАЦИЯ Е СЪБРАНА ОТ ИНТЕРНЕТ !

http://bg-mass-media.tumblr.com/post/42652525880

Видео:Бтв УБИ ЧОВЕК,в буквалния смисъл на думата,по-точно - Ваня Георгиева
„Работата на журналиста е да изрича 100%-ви лъжи, да изопачава, клевети и ласкае под краката на Мамон и да продава страната и народа си за своя хляб. Вие го знаете, аз също го зная. Що за глупост е да вдигаме тост за независимата преса? Ние сме оръдия и васали на богаташите зад сцената. Те дърпат конците и НИЕ ТАНЦУВАМЕ.” – Джон Суинтън, бивш началник на отдел „Личен състав” на вестник New York Times в обръщение към свои колеги журналисти

Всички медии са негативни, лъжливи и неблагонадеждни. Когато получите някаква информация от телевизията, радиото, вестниците, списанията, училището или правителството, за това какво се случва по света, бъдете сигурни, че истината е противоположна на тази информация. Всички журналисти трябва да подпишат следната клетвена декларация: „Поемайки пълна търговска отговорност, аз заявявам, че това което твърдя е вярно – цялата и неподвеждаща истина”. Но защо да не разрешим на медиите да продължат да проституират, знаейки че това е единственото нещо което вършат? Такава им е природата. Нашето его харесва медиите; те са олицетворение на страха, който ни мотивира. Знаейки това можем да изберем да не се влияем от тях. Трябва да сте наясно, че повечето медии се контролират от няколко души. Бъдете проницателни. Защо ни се предлага тази информация? Каква е истинската цел? Дали това не е класически пример, на проблем-реакция-решение? Дали те не създават проблем, за да реагираме и търсим начини за решаването му и след това да ни предложат своето решение? „Решението” е това, което те първоначално са искали.Мери Елизабет Крофт

четвъртък, 16 юни 2011 г.

Миглена Ангелова: Всички топжурналисти са корумпирани ! Направиха на Васа Ганчева педерастки номер !

Миглена Ангелова: Всички топжурналисти са корумпирани!

14 юни 2011, 13:48

Анелия Попова

Миглена Ангелова

Направиха на Васа Ганчева педерастки номер

Само седмица преди появата на поредицата мощни откровения в книгата „Направи си шоу” на Миглена Ангелова, наш репортер разговаря с нея за корупцията в българската журналистика, за продажните мекерета в нея, както и за чутовния скандал, в който успя да попадне режисьорката и тв критичка Васа Ганчева.


- Хората вече очакват с нетърпение и голяма доза любопитство вашата книга „Направи си шоу” – може би защото звучи провокативно... Но как бихте отговорила на тези, които веднага ще си кажат – ето, и тя прописа, защото в България всеки „става писател” в един момент?
- Знаеш ли, никога, ама никога не ме е интересувало кой какво казва, за мен е било важно аз какво искам. Поискала съм да напиша – написала съм, уплашила съм се да я отпечатам, но съм го преодоляла… Аз в книгата ясно съм написала, че не съм писател, нито се имам за такъв. Не се изживявам като такава. Но смятам, че пиша добре, че владея словото.

- В книгата усетих доста критика към медиите, по-специално към „жълтите” медии...
- Критикувам ли? Не-е-е... Искам да ти кажа, че т.нар. „жълти” медии тогава не бяха все още част от медиите, защото бяха още прохождаща прослойка. Периодът, който описвам в книгата, е 2000-2003-та, когато този тип преса се зараждаше. Ако тогава се бях сетила обаче, че в даден момент тези, които са прикрили за миг коректността, ще искат да правят истинска журналистика и ще имат ресурса за това, щях да бъда по-спокойна. А сега точно това много ме радва, защото „жълтите” вестници започват да стават все по-разследващи.

- Можем ли да кажем, че т.нар. „жълти” вестници стоят много по-стабилно на пазара, отколкото т.нар „официози”?
- О, да, разбира се, и за 2011-а това е много важно да се отбележи. Защото всички останали, които преди бяха коректив, сега са... Колегите се гънат – тези, които знаят какво трябва да бъде, за което ми е много жал.

- Какъв е коментарът ви относно ситуацията, в която попадна Васа Ганчева? Тя беше заснета със скрита камера как иска 1000 лева, за да напише три статии?!
- Аз мисля, че е грозно, че е много некоректно и не е честно. Смятам, че това е като да вадиш на умряло куче нож, но което не може да те ухапе, нито да ти отвърне, да настъпи противника си. Защото при положение че в момента цялото общество, цялата журналистика, всички топжурналисти навсякъде, по мои сведения, вземат пари! И аз неотдавна

с Христо Стоичков дълбоко се разправях за това.

Казах му: „Виж, аз никога през живота си не съм вземала и няма да взема – НИКОГА! За да се чувствам свободна, не за друго”. А той ми каза: „Ти си само потвърждение на правилото, че всички вземат, защото си изключение”. Всички са корумпирани, това е истината! Аз нали не съм на екран, както много мои колеги, но смятам, че за да направиш такъв номер на Васа Ганчева, която реално не може да ти отговори достойно, защото дори не ти е заплаха, и при положение че има толкова добри и светли примери за журналисти, които карат големи джипове, дето няма как да си купят със заплатата на журналисти, които живеят не под наем и не изплащащи кредити, които нямат как да живеят в такъв разкош?! Ами върви, направи на тях скрита камера – опитай удара на точните приятели, които са ги корумпирали, бъди мъж, направи го така! Това за мен е достойно поведение!
Ще ти споделя, че Васа Ганчева е писала навремето за „Искрено и лично” и аз твърдя, че тя (и Жоро Игнатов прекрасно го знае, защото не е ходил при нея, за да й носи пари) го е правила, защото така е искала, без такива „екстри”. Значи може и така. И да подготвиш такава мръсотия, не говори добре за самия теб, защото има на кого да се направиш иначе на интересен, има на кого да бъдеш достоен враг в България. Жоро знае моето мнение по тези въпроси, аз винаги съм казвала, когато ние сме готвили едно или друго предаване, че всеки може да бие умрялото куче, да бие падналия –

аз не бия падналия никога! Бий този, който е на власт!

Бий тези, които наистина са опасни и наистина създават проблеми на обществото. И ако го напишеш това, ще ти бъда много благодарна.

- Директна сте и затова си позволявам да ви попитам и какви са тарифите на тези продажни журналисти, за които говорим?
- Тези, за които аз поне съм чувала – при мен са идвали веднъж, един-единствен път хора, които ми казаха, че искат да ме помолят да направя тема за нещо. Казаха ми – колко ще ми вземете, защото в едно предаване, което се излъчваше тогава по същата телевизия, са им искали 3000 лв. за 5-минутен репортаж. И те са го направили. Представяш ли си за моето предаване от 50 минути какво трябваше да се случи?! Отговорих им, че при нас всичко се прави безплатно – участва се безплатно, безплатна е темата и ние сме тези, които правим предаването, които определяме кой да гостува и т.н. За мен е важно утре моите зрители да продължат да ми вярват и за 8 години твърдя, че нито веднъж не съм ги подвела. Случвало ми се е 2-3 пъти да се подведа аз, но съм направила после 2 или 3 предавания, в които съм показала, че съм била подведена, и съм го казвала, защото съм жив човек.

- Говорейки за корупция в журналистиката – нея я коментираха надълго и нашироко и гост-коментаторите в студиото на „Съдебен спор” по темата за случката с Васа Ганчева... Там бяха Маргарита Михнева, Петьо Блъсков, Иван Бакалов...
- Тоест Петьо Блъсков не харесва парите, Маргарита Михнева не ги харесва, това ли да разбираме?

- Не се ли получава обаче конфликт на интереси, както в студиото подчерта Михнева? От една страна, защото за статията се плаща от вестника, за който е писана, а от друга – заплаща се и от втора, нерегламентирана страна?!
- Маргарита Михнева никога ли не е имала двама работодатели? Това ми е много интересно. Че и за данъци се е заговорило... не, не, не, това са такива големи глупости, че просто нямам думи! Смешно е, наистина е смешно. Оказва се, че само можем да съжаляваме за многото хора, които биха могли да хванат Маргарита Михнева в същия капан, но не са го направили. Така ли?!

Да, тя не би се хванала, защото ще усети камерата...

С други думи, тя е стрелян заек – това означават тези нейни думи. Все едно да каже – на мен ми се е случвала същата ситуация и аз няма да реагирам по същия начин. Много е грозно и между другото много гнусно… Ударът под кръста както в журналистиката, така и в политиката, така и в здравеопазването, винаги се е смятал за педерастка работа! Честно казано, аз се притеснявам за Васа Ганчева...

- Онова, което до момента стана известно като единствен коментар от нейна страна, е, че тя не се притеснява от случилото се, защото репутацията й е безупречна. Писа се дори, че Васа Ганчева посочва като поръчители на тази ситуация Иван и Андрей – а знаем, че именно тях преди време публично тя нарече „хлебарки”!

- В цялата тази ситуация за мен стои един рейтинг, който трябва да се надува. Ето това седи, само това! Защото иначе би трябвало да седи журналистиката, която нито Иван и Андрей, нито Жоро Игнатов, са минавали в училище… Васа е крайно ерудиран човек, много я уважавам, много я харесвам, защото тя пише много добре, владее словото. И аз лично бих искала да й държа ръката, да говоря с нея и да я успокоя, че аз продължавам да я обичам така, както съм я обичала преди, и че тя много пъти не е писала най-прекрасните неща за „Искрено и лично” или за мен, но когато го е правила, е била права. Тя е конструктивно критикуващ човек, защото отлично знае за какво става дума. От малкото хора е, които наистина знаят за какво става дума. Така че аз продължавам да уважавам Васа Ганчева и смятам, че това е... педерастки номер! Ако не е така – направете го на тези, които могат да ви отговорят със същото.

- Отключва се сякаш стремително темата за търговията с влияние сред тв корифеите...
- Влияние на тв корифеи няма, защото няма тв корифеи! Никой не взема насериозно хората, които в момента са на екран, поради много конкретни причини – екранът умножава винаги всичко по три, включително глупостите, несериозностите, мръсотията. Винаги си личи кога един човек е некоректен, зрителите винаги го усещат.

- Има ли някои от тези водещи, които в момента са действащи в телевизията, при които не бихте отишла, ако ви поканят?
- Ходила съм и при Иван и Андрей, и при Слави, нямам против да отида и отново заради възможността да се изкажеш. Последно обаче

отказах участие на Иван и Андрей,

защото тях не ги интересуваше какво имам да кажа за журналистиката и за културната среда в България, а, естествено, за личния ми живот. В България се съблечи, изчукай се на площада и дръж в зъби поредната книга, която си написал. Тогава ще ти обърнат внимание... Това отново говори за автоцензура. Същото отговорих и на Милен Цветков, както и на още няколко предавания. А, да, и на Марта Вачкова наскоро – при нея темата беше как да създадем стабилно семейство и аз попитах в какъв смисъл – защото, ако е как да си възпитаме децата, така че да бъдат наистина част от семейството, щеше да ми е интересно, но отговорът беше: не, за мъжа и за жената. На мен ми е омръзнало това, аз съм много по-интересна в областта на образованието, на политиката, на икономиката, на коректността, на медиите и т.н. Докога ще се умножаваме по нула?! Но ето, напоследък давам интервю предимно на „ШОУ” – което е ирония на съдбата, но е абсолютно показателно.

Анелия ПОПОВА

иаб / Mass media

Няма коментари:

Публикуване на коментар