В България т. нар. медии са собственост на военно-терористичната червена бригада ЦК на БКП и са ръководени от неговото Политбюро !

Георги Ифандиев

Медийната мафия в България! Кой кой е ?СВИНСКИ ЧЕРВА: Недялко Йорданов и синове

Недялко Йорданов,комунистически поет,

Още:

(МАСОНИ И ЛОЖИ В БЪЛГАРИЯ-II. ВЕЛИКА ЛОЖА на старите, свободни и признати зидари на България -

8. Недялко Йорданов - писател, поет. (Доста учудващо, но именно заради неговите писания освободиха Даниела Терзийска, обвинена в убииството на собственото си дете, всъшност жертва на ДС, с цел запазване кабинета на мургавия вожд Иван Костов.);»>

Георги Ифандиев :Бащата на партийния поет Недялко Йорданов е виден болшевишки деец, похарчен от своите.Така по-рано бургаският „партиен славей” ползва привилегиите като син на активен борец против фашизма и капитализма. А след промените зае позата на човек с „ограбено детство”, чийто татко е ликвидиран от „мръсните” комунисти. По силата на някаква странна амнезия, като доста болшевики, стихоплетецът Недялко Йорданов също забравя собственото си активно членство в БКП. Както отказва да си спомни постовете, с които партията го е удостоила.

Запознати бургазлии нашепват, че по едно време е съвместявал пет наведнъж и всеки със солидна заплата. Захвърлил червения партиен билет в „тоталитарното минало”, авторът на партизанския opus communisticus „Любов необяснима” бърза да се нареди сред „демократите”. Déjà vu, както биха казали нашенци, живеещи в парижката селищна система – нещо вече виждано, познато. Ето какво му е написал един негов бивш съидейник и приятел, настоящият националкомунист, главният редактор на в. „Нова зора” Минчо Минчев:[16]
„Размислям се обаче над един удивителен факт. Веднага след 10 ноември 1989 г. от любимец на властта, ти, драги Недялко, оглави „хвърковатата чета на Андрей [Луканов]” – нали така наричаха АСО? Изяви се като главен критик на тоталитарния режим и като една от емблематичните „жертви” лично на Тодор Живков. Както се казва, ти стана барабанчик в похода на Горбачовско-Лукановската перестройка на БКП и България… По същото време заедно с убедения комунист-реформатор Стефан Цанев, струва ми се, прихванахте особен перестроечен вирус, заболяхте от пълна загуба на паметта за това какво сте писали и отстоявали като поетична позиция и манифестна същност. Обявихте се за либерали демократи, станахте трубадури на синята идея, активисти на промяната, която крачеше с широки крачки към… пропастта.
И все пак се налагат редица въпроси: поради какви причини ти, поета с партиен корен и героична партийна биография, ти, поправилия се блуден син на БКП и БСП, успя да станеш любимец на официалните идеологически институции, на правилните многотиражни издания.) ;»>

(Недялко Йорданов се репчи на премиера-16.02.11,Открито писмо до премиера: Ще промените ли своята политика? ;»>

Георги Ифандиев за Недялко Йорданов: „момче на всички времена”)

……………………………………………………………………………………………………
Синове:Недялко Недялков:собственик на Агенция Пик .
Недялко Недялков ( Георги Ифандиев: Недялко Недялков, който благодарение на своя баща,Недялко Йорданов,комунистически поет и на изумителния си „талант” отговаряше за… попфолка в откраднатия от Тошко Тошев и сие бивш общонароден, пардон – профсъюзен, вестник „Труд”;»>
Шеф на издателска къща “Ню медиа груп” и “Милениум”;»>
23 Юни 2011, Четвъртък -Недялко Недялков продаде своя дял от вестник „Уикенд”и го напусна, за да направи друг – „Ретро”. Сега, от началото на юли, той и новите собственици на „24 часа” и „Труд” – Любомир Павлов и Огнян Донев - стартират нов всекидневник – „България днес”;»>
в. „Ретро” на Недялко Недялков,изданието открито укорява правителството и министрите, които не заслужават да са във властта,„Ретро” особено нашумя и покрай порнографския скандал с Кеворк Кеворкян,Издателят Недялко Недялков изкара на светло порноафера с бившия агент на ДС, станала причина за последвалата война между двамата.;»>

кеворк кеворкян: синът на недялко йорданов ме измами! ;»>

ИСТИНАТА ЗА ПРОДАЖБАТА НА В. “УИКЕНД”;»>

Понеделник, 23 Август 2010-През пролетта в пресата се появиха съобщения, че другите 50% от акциите принадлежат на Недялко Недялков, бивш съдружник в процъфтяващия седмичник „Уикенд”. Той го напусна, когато 75% от дяловете бяха купени от медийната групировка зад Ирена Кръстева и Делян Пеевски. Но и до сега не признава за финансовото си участие в ”Галерия”.;»>

2012-09-18 - Гонят Недялко Недялков от “България днес”;»>

Георги Ифандиев: И как се случи така, че синът на Недялко Йорданов се нае с осъществяването на най-жълтия вестник у нас? Отделно от това този въпрос има и подвъпрос. На колко възлиза реализацията на подобен проект?… И как така, ти, Недялко Йорданов, си предпочитаният поет в коридорите на „Позитано”, а синът ти Недялко Недялков, като директор на в. “Уикенд”, заедно с Люба Кулезич, дъщерята на Титовия партизанин Кулезич,[18] сваля всяка седмица от власт и Георги Първанов, и Сергей Станишев, и все в услуга на Бойко Борисов.);

……………………………………………………………………………………………………
Асен Йорданов (съсобственик на сайта “Бивол”);»>

В.”Сега”,12 Юни 2002 - Син на поета Недялко Йорданов - Асен Йордановстава младежки лидер на НДСВ в Бургас !;»>

Наградата Leipzig Media Award беше връчена на Асен Йорданов в присъствието на министъра на вътрешните работи на Германия Томас де Мезиер.
“България и до днес се управлява от криминални елементи, а свободата на словото е по-зле отколкото преди 15 г.”
Това е заявил Асен Йорданов на пресконференцията след награждаването си. И допълва: “Ако в Германия качествените хора са в авангарда на нацията и държавата, в България те са под похлупак, а обществото се оглавява от контрабандисти, крадци и мафиоти.”
»>
ЦЯЛАТА ИНФОРМАЦИЯ Е СЪБРАНА ОТ ИНТЕРНЕТ !

http://bg-mass-media.tumblr.com/post/42652525880

Видео:Бтв УБИ ЧОВЕК,в буквалния смисъл на думата,по-точно - Ваня Георгиева
„Работата на журналиста е да изрича 100%-ви лъжи, да изопачава, клевети и ласкае под краката на Мамон и да продава страната и народа си за своя хляб. Вие го знаете, аз също го зная. Що за глупост е да вдигаме тост за независимата преса? Ние сме оръдия и васали на богаташите зад сцената. Те дърпат конците и НИЕ ТАНЦУВАМЕ.” – Джон Суинтън, бивш началник на отдел „Личен състав” на вестник New York Times в обръщение към свои колеги журналисти

Всички медии са негативни, лъжливи и неблагонадеждни. Когато получите някаква информация от телевизията, радиото, вестниците, списанията, училището или правителството, за това какво се случва по света, бъдете сигурни, че истината е противоположна на тази информация. Всички журналисти трябва да подпишат следната клетвена декларация: „Поемайки пълна търговска отговорност, аз заявявам, че това което твърдя е вярно – цялата и неподвеждаща истина”. Но защо да не разрешим на медиите да продължат да проституират, знаейки че това е единственото нещо което вършат? Такава им е природата. Нашето его харесва медиите; те са олицетворение на страха, който ни мотивира. Знаейки това можем да изберем да не се влияем от тях. Трябва да сте наясно, че повечето медии се контролират от няколко души. Бъдете проницателни. Защо ни се предлага тази информация? Каква е истинската цел? Дали това не е класически пример, на проблем-реакция-решение? Дали те не създават проблем, за да реагираме и търсим начини за решаването му и след това да ни предложат своето решение? „Решението” е това, което те първоначално са искали.Мери Елизабет Крофт

неделя, 6 март 2011 г.

Всички ние сме подложени на безвкусен коктейл от евтини телевизионни забави, гарнирани от скудоумни рекламни прекъсвания !

БГ рекламите - запек, пърхот, мензис и зловония

Четвъртък, 18 Юни 2009, автор: Ана Кочева

Нашенски шпекови салами бродят из Европа и Америка. 14 дни с определена паста за зъби и идва предложение за женитба. Гел за бюст го извайва за нула време. Домакини крадат и се хвалят... Добре дошли в рекламния свят на България!

Преди време попаднах в едно списание на интересната и съвсем правдива теза за това, че в съвременния свят човек жертва свободата на духа си в името на забавлението, че всички ние сме подложени на безвкусен коктейл от евтини телевизионни забави, гарнирани от скудоумни рекламни прекъсвания. Бих добавила – при това отдавна вече не им се съпротивляваме, а ги поемеме безкритично, че даже и с известна доза наслаждение.
Всъщност въпросните реклами (защото за тях иде реч) изграждат любопитен образ на реципиента им. Логично е да бъде така, тъй като те са адресирани до определен осреднен тип публика и тъй като очакването е да й въздействат, значи създателите им си дават ясна сметка какъв тип масово съзнание атакуват.

Ако този принцип е фундаментален, излиза, че към българската „таргет група” не се отправя голям комплимент. Рекламните клипове по телевизиите, с които ни облъчват безкрайно, (с малки изключения) представят нашенеца като доста първичен тип, който има въпиюща нужда от почистване, изпиране, обезмирисяване (от зловония), обезпърхотяване, стабилизиране на стомаха и месечния цикъл, обезкосмяване, нахранване и пр., и пр.
Всъщност всичко това не е толкова страшно, защото такава е крайната цел на всяка една реклама. Опитът ми като зрител и на други телевизии в други държави обаче показва, че клипове могат да се правят и по различен начин – като за интелигентна аудитория, която ще оцени хумора, закачката, неочакваното послание, нестандартното хрумване. На българския рекламен пазар подобни примери се броят на пръсти.

Затова пък изобилстват послания, които буквално обиждат зрителя, атакувайки го първосигнално, несръчно, та дори и грубо.

Какво ще кажете за пропагандирането на онази тоалетна хартия чрез невръстното детенце, пожелало я за любима играчка пред умилителните погледи на останалите от фамилията?
А за гледачката, която по стъклена магическа топка познава, нуждае ли се пералнята от специален препарат за отстраняване на отлагания и от точно определен прах за пране? Е, да, това си е битова енигма, разрешима само по свръхестествен път...
А за онзи точно определен тип тампони, който ще ви дадат възможност по време на цикъл безметежно да се въртите около кол, все едно дали в дискотека, или в превозно средство?
Вярвам, не се съмнявате, че безусловно ще получите предложение за женитба, ако 14 дни използвате определена паста за зъби, която ще ги избели. Край на старомоминството! А ако това по някакво странно стечение на обстоятелствата не помогне, тогава време е да тръгнете по дискотеки. Но не забравяйте – там трябва да носите със себе си определена марка прах за пране, защото ако го използвате и показвате, дрехите ви никога няма да избелеят и ще са все като нови. Е как да не лепнете някое гадже...
Съдейки по чудотворните продукти, които ни предлагат рекламните клипове, няма как да не изглеждаме вечно млади и красиви. Защото на пазара вече има кафе, което повдига бюста или пък специален гел за неговото извайване. Най–вероятно той ще възвести края на пластичната хирургия, защото посланието му е, че прави гърдите така гладки и секси, та мъжете остават безмълвни.

Както може да се предположи, чрез клиповете на различни лекарствени и билкови средства вече знаем, че можем да преодолеем болестите. Това, че някого му викали Грипа и с Настинката били първи приятели, не плаши никого. Десетки препарати ги борят безотказно. А още толкова се справят с проблемите с простатата или пък със „запечените ситуации”. Съдейки по рекламите, проблемният стомах вече е минало, защото изхождането е така облекчено, че скоро ще се наложи ускорено строителство на нови градски тоалетни. Кой твърди, че строителството е в застой?!
Пушачите също не са забравени. Ако сте решили, че е дошло време да се преборите с вредния навик, имайте предвид, че единственото, което ви трябва, е да понесе жива маймуна на рамо. Тя ще ви дърпа цигарите от устата всеки път, щом ги поднесете натам. Е, в краен случай, може да потърсите и друго решение, за което ще научите от клипа.

В областта на храните и напитките положението става още по–съблазнително. Нашенски шпекови салами бродят из Европа и Америка, пращани от роднини в България, защото какво по–хубаво от тях! Затова и предизвикват френетична радост при получаването им. Ами чипсът? Онзи, който някои хора никога няма да опитат, защото явно са се споминали преди това, но пък впоследствие на тяхно място са се появили млади утешители на вдовици, които ще хрупат на воля. А старците, които оплячкосват школски вафли в градския транспорт и се държат гаменски, използвайки брилянтно младежкия сленг, до степен да скрият топката на горкия излъган и обезвафлен тийнейджър. (В интерес на истината този, последният, клип обаче е свеж и нестандартен.)

Езикът на рекламите също хвърля в недоумение. Има телевизии, които въобще не са си дали труд да излъчват клиповете, преведени на български, а ги изсипват направо на румънски. Свикналото вече с английския българско ухо се сблъсква с доста неразбираемия комшийски език, в който огромен процент от лексиката дефинитивно е българска, но поради специфичните окончания и членни форми си остава неразшифрована. Затова, ако сме избрали такъв канал, не ни остава нищо друго, освен да тъпеем в нямо почудение пред иначе познатите лица и продукти и румънското им звучене. Българските преводи на чуждите клипове пък не винаги са издържани, поради което се получава смехотворна езикова еклектика от типа на: „Слънцезащитен крем – инвизибъл протекшън”, или пък „Колор ефект на прах” и пр.

В интерес на справедливостта трябва да отдадем дължимото на някои от действително оригиналните рекламни хрумки, които поднасят нестандартните послания за газирани напитки и автомобили на големите концерни, изразяващи уважение към потребителя, предизвиквайки го по интелигентен, оригинален начин.

В повечето от останалите обаче модерни крави дават шоколадово мляко, аерозолни препарати възбуждат, млади домакини се скъсват от хвалби как и защо крадат, а очите ви тревожно се размазват, ако се вторачвате в неправилните модели телевизионни апарати. Е, какво, не ви ли обзе шопинг–мания?!
http://frognews.bg

Mass media

Няма коментари:

Публикуване на коментар