МИРА БАДЖЕВА НАМАЗВА СЪЩО ОТ ДАЛАВЕРАТА !!!
:::
Още за Мира:
Мира Баджева се самозадоволява редовно,иска и вибратор !
Мира Баджева:"Мастурбирам от 4-годишна и скоро ще си купя и вибратор !"
МИРА БАДЖЕВА СИ ИЗВАДИ ГАЩИТЕ ПРЕД ВСИЧКИ !
Мира Баджева:"Мастурбирам от 4-годишна !"
Мира Баджева се самозадоволява редовно,иска и вибратор !
Вестник "Уикенд":Мира Баджева - партизанската кукла на пропагандата !
:::
Ефектът от акцията се очаква да е 10% ръст на туристите, почивали у нас
Дарина Кахраманова
Напук на недоимъка в здравеопазването и образованието държавата е решила да рекламира родните туристически забележителности в България срещу 5.4 млн. лв. Това става година след като бившата Държавна агенция по туризъм даде 5.7 млн. лв. от излишъка, за да популяризира курорти по наши радиа и телевизии. Парите за кампанията този път ще дойдат от оперативна програма "Регионално развитие", а прогнозната стойност на проекта е 5.4 млн. лв. Вече са сключени договори с изпълнители за 2.1 млн. лв., похвали се зам.-министърът на икономиката и туризма Иво Маринов вчера.
Според разчетите на икономическото ведомство рекламите трябва да достигнат до рекорден брой българи, в това число 2 млн. зрители, още толкова радиослушатели и поне 200 000 читатели на наши вестници и списания. "В резултат можем да очакваме поне 10% ръст на българските туристи, почивали в България", прогнозира зам.-министърът.
Близо 718 хил. лв. са предвидени за купуване на ефирно време за излъчването на 300 телевизионни клипа. Поради липса на средства ще се използват миналогодишните. Рекламите ще бъдат пускани по БНТ 1, Би Ти Ви, "Нова тв" и кабелните "Диема", "Диема 2" и "Диема Фемили". "Трябваше да изберем телевизии с национално покритие, а трите "Диеми" са част от договора ни с Нова", поясни Десислава Олованова от една от фирмите изпълнители по проекта.
Бюджетът за радиореклама е 157 хил. лв., а спотовете ще вървят по Дарик, БНР и др. За 70 рекламни карета и 40 публикации в печатните медии са предвидени 210 хил. лв. За външна реклама ще отидат 312 хил. лв. За банери в 11 сайта, сред които са dir.bg, dnes.bg и др., пък са предвидени 30 хил. лв.
Рекламната кампания ще започне през декември, за да повиши интереса на туристите покрай коледните и новогодишните празници. Следващата вълна от клипове е предвидена за времето преди великденските празници, поясни Олованова.
------ИЗПЪЛНИТЕЛИТЕ
Специално за рекламата по проекта ще отговаря сдружението "Про ивент бизнес груп партнерс 3". В него участват четири фирми, сред които са "24/7 Ивент Къмпани" на Нико Тупарев и "Реформа адвъртайзинг", в чийто управителен съвет са тв водещата Мира Баджева и дъщерята на социолога Андрей Райчев - Анна.
сега / Mass media
Няма коментари:
Публикуване на коментар